top of page

Klachtenprocedure – Angel Fashion Academy

Angel Fashion Academy hecht waarde aan een zorgvuldige en transparante behandeling van klachten van cursisten en opdrachtgevers. Om een onafhankelijke en eerlijke afhandeling te waarborgen, is Angel Fashion Academy aangesloten bij een externe klachten- en geschillenpartij: Ethicall.

​

1. Klacht melden bij Angel Fashion Academy

Indien een cursist of opdrachtgever een klacht heeft, dient deze in eerste instantie schriftelijk of per e-mail te worden ingediend bij de functionaris van Angel Fashion Academy.
De ontvangst van de klacht wordt binnen 48 uur bevestigd, met een indicatie van de termijn waarbinnen een inhoudelijke reactie kan worden verwacht.


De klacht wordt in beginsel binnen een termijn van 2 weken  inhoudelijk beantwoord.

​

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten tijdig, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend. Vanaf het moment dat de cursist of opdrachtgever het gebrek heeft geconstateerd of redelijkerwijs had kunnen constateren, geldt een termijn van maximaal twee maanden om de klacht in te dienen. Indien de klacht niet binnen deze termijn wordt ingediend, vervalt het recht op behandeling van de klacht.

​

Angel Fashion Academy streeft ernaar om klachten binnen één maand na indiening, in overleg met de cursist of opdrachtgever, op te lossen. De uiterlijke termijn voor afhandeling bedraagt drie maanden. Indien binnen deze termijn geen bevredigende oplossing is bereikt, kan de klacht worden voorgelegd aan Ethicall.

​

2. Onafhankelijke geschillenregeling via Ethicall

Wanneer een klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld door Angel Fashion Academy, kan de cursist of opdrachtgever het geschil voorleggen aan de onafhankelijke externe partij:

​

Ethicall
T.a.v. Mirjam de Vries
E-mail: m.devries@ethicall.co
Telefoon: 06 11957423
Website: www.ethicall.co
KvK-nummer: 91448352

​

Ethicall behandelt de klacht of het geschil onafhankelijk en onpartijdig. De uitspraak van Ethicall geldt als bindende uitspraak voor Angel Fashion Academy.

​

3. Samenvatting van de procedure

  1. De klacht wordt in eerste instantie schriftelijk of per e-mail ingediend bij:
    Angel Fashion Academy
    T.a.v. Victorien van Duuren – Directeur
    E-mail: victorien@angel-fashion-academy.nl

  2. Indien de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kan deze worden voorgelegd aan:
    Ethicall
    T.a.v. Mirjam de Vries
    E-mail: m.devries@ethicall.co
    Website: www.ethicall.co

  3. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.

  4. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. 

bottom of page